Класичні проблеми на паркінгу або під час руху у вузьких дворах житлових будинків – відсутність вільного простору, значні обмеження для розміщення свого автомобіля. Тепер можна уникнути непотрібних стресів, зайвих втрат часу та фінансових ризиків завдяки встановленню парктроніка. Принцип роботи пристрою – автоматично розраховувати відстань до навколишніх перешкод та об’єктів, подаючи звукове сповіщення власнику про можливе зіткнення з об’єктом.
Минули часи, коли установка парктроніка була долею тільки водіїв-початківців. Навіть найдосвідченіші автомобілісти наочно переконалися, наскільки комфортнішою та впевненішою може стати кожна повсякденна поїздка. Можна сконцентрувати свої думки на справді важливих речах, а не думати про металеві штирі, каміння, тварин та інші перепони на заваді.
Найбільш поширений варіант підключення парктроніка. Установка проводиться у задній бампер. Оптимальний вибір – 4 датчики, які забезпечать найбільш ефективне сканування простору, з точною оцінкою ступеня потенційної небезпеки. Встановлений прилад у такому разі зможе виявляти наявність перешкоди на відстані кілька метрів. Для живлення датчиків використовуються дроти до ліхтарів заднього ходу. Автоматично активуються, коли вибирається задній хід.
Прилад виконаний зі спеціальним роз’ємом для з’єднання з датчиком швидкості з відключенням при русі на швидкості менше 20 км/год. Однак подібно до заднього парктроніка також передбачає можливість регулювання чутливості на певну відстань. Якісні моделі здатні надійно спрацьовувати ще на відстані близько 80 см. Здійснюється підключення до дротів, що включають стоп-сигнали. Відповідно, спрацьовуватимуть при натисканні на гальмо.
Виконуються з єдиним блоком, множиною датчиків (зазвичай 8 одиниць). З них половина знаходиться у передньому бампері, інші – у задньому. Використовуються звукові сигнали двох типів. Одні інформують про перешкоду попереду, інші – про можливу небезпеку ззаду.
Все більшої популярності останнім часом набувають бездротові пристрої, враховуючи вигідний баланс зручності, компактних розмірів та простоти підключення без необхідності прокладання проводів. В основі роботи такого парктроніка – спеціальний радіочастотний канал, який пов’язує його зі своїми датчиками.
Підключення парктроніка – порівняно просте та зрозуміле завдання, але потребує особливої уважності та відповідальності на кожному етапі робіт. Тому завжди уважно ставимося до поставлених завдань, консультуючи клієнта та готуючи докладний звіт на кожному етапі робіт. Подаруйте собі комфорт та впевненість рухів у кожній ситуації, не переживаючи про збереження бампера та судових розглядів з іншими водіями.
Заводське забарвлення датчиків паркування не завжди вписується в екстер’єр авто. Виробники найчастіше фарбують їх у сріблястий або золотистий колір. На деяких кузовах такі рішення кольору виглядають недоречно. У нас є вирішення цієї проблеми – послуга фарбування датчиків паркування в тон лакофарбового покриття.
Датчики паркування до фарбування
Фарбуємо датчики парктронника
Використовуємо спеціальну фарбу
Датчики після фарбування
Щоб фарбування датчиків парктроніка дало максимальний ефект, фахівці ААС-Харків підбирають фарбу відповідно до штатного кольору автомобіля.
Дізнатися вартість послуги та отримати детальну консультацію можна за номерами, вказаними на сайті «АвтоАудіоЦентру».